Продавець jj-shop - Дитячий одяг оптом та в роздріб розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
602 відгуків
+380 (67) 557-66-97
jj-shop - Дитячий одяг оптом та в роздріб
Кошик

Повернення та обмін товарів

Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача:

Здійснити Обмін непродовольчого товару належної якості на аналогічний або Повернення за умови дотримання умов роботи магазину:

  •     якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами,
  •     розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
  •     Важливо! Повернення обміну здійснюється тільки Новою Поштою!

Тільки якщо даний товар:

  •     не використовувався!
  •     збережено його товарний вигляд!
  •     споживчі властивості!
  •     пломби, ярлики!
  •     Протягом 14 днів з дня прибуття посилки на поштове відділення.
  •     Тобто, товар не ношений, не перешитий в ручну, не приробляємо бирки за допомогою "лайфхаків" та інші хитрощів від несумлінних покупців:))

  Обов'язково! Перевіряйте товар у поштовому відділенні "не відходячи від каси". Пошкоджені товари в домашніх умовах після отримання посилки з відділення - поверненню не підлягають!
 

Важлива інформація! Відповідальність за доставку товару та його безпеку покладається на кур'єрську службу. Якщо ви помітили порушену цілісність пломби, негайно звертайтеся до представника служби доставки. Якщо упаковка порвана або на ній є надриви, порізи, дірки, бруд - одразу складайте акт-претензію на адресу поштової служби. Акт псування товару стане достатньою основою вимоги відшкодування збитків.

 

  • Повернення коштів за товар здійснюється тільки після отримання посилки та перевірки товару відповідно до вимог до товару перерахованих вище.
  •  Компенсація вартості доставки. Магазин оплачує/компенсує доставку/перевезення – лише у разі дефекту – зафіксованого на поштовому відділенні,у присутності уповноваженого співробітника. Якщо товар не був перевірений перед отриманням на поштовому відділені, звернення з приводу дефектів прийматися не будуть. Перед відправкою магазин перевіряє кожен товар на наявність дефектів, власне це у наших же інтересах, тому посилки пошкоджені в домашніх умовах після отримання/вручення кур'єром - ПОВЕРНЕННЯ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ!
  •    В інших випадках вартість витрат за доставку/перевезення лягає на Покупця. Уважно підбирайте розмір за мірками поданними в описі кожного товару і Ваша покупка обовязково буде успішною!

ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ:

  1.     товар, що повертається, має бути належної якості ― з усіма ярликами, не ношений цілий і неушкоджений;
  2.     потім покупець відправляє товар, і оплачує вартість доставки;
  3.     магазин, при отриманні товару, що повертається, складає акт отримання та перевірки товару з уповноваженим співробітником поштового відділення. Не все так страшно, як звучить :)
  4.     тоді коли все гаразд, покупцю повертається оплачена їм сума за товар. Кошти повертаються виключно на картку платника!
  5.     якщо товар у неналежному стані, тоді він повертається назад покупцю, при цьому складається підтверджуючий акт співробітником поштового відділення!

Весь товар перевіряється на наявність шлюбу перед відправкою та відповідає фотографіям, можлива незначна відмінність за кольором ― через спалах фотоапарата або передачу колірної картинки монітором комп'ютера, Але це різниця особливо не помітна, претензій за кольором бути не може! Також, у разі обміну будьте готові до того, що це трохи тривалий процес.

   Шановні покупці будьте уважні при виборі розміру! Не лінуйтеся переміряти дитину або питайте поради у менеджера, вона з радістю допоможе підібрати Вам необхідний розмір, не надавайте нам зайвого клопоту, а собі зайвих витрат.

*Якщо Ви купуєте у нашому магазині, значить погоджуєтесь з умовами нашої роботи!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner