Продавець jj-shop - Дитячий одяг оптом та в роздріб розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
601 відгук

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (67) 557-66-97
jj-shop - Дитячий одяг оптом та в роздріб
Кошик

Поширені питання

  • СПОСОБИ ОПЛАТИ.

    • 100% оплата на карту Приват Банку. (Відправка замовлення тільки на прізвище платника/замовника).
    • оплата за допомогою послуги післяплати за передоплатою в розмірі двох доставок (тільки нова пошта). Передоплата в разі відмови від посилки не повертається.
    • Самовивіз ― оплата при зустрічі, в договоренном місці. Місць для примірок на жаль немає. Підбирайте потрібний розмір по замірам викладеним в описі моделей.

     

  • ПОВЕРНЕННЯ І ОБМІН ТОВАРІВ

    Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача:

    Здійснити Обмін непродовольчого товару належної якості на аналогічний або Повернення при дотриманні умов роботи магазину:

    • якщо куплений товар не підійшов за формою,
    • габаритам,
    • розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
    • Важливо! Повернення обмін здійснюється тільки Новою Поштою!

    Тільки якщо цей товар:

    • не використовувався!
    • збережено його товарний вигляд!
    • споживчі властивості!
    • пломби, ярлики!
    • Протягом 14 днів, з дня прибуття посилки на поштове відділення.
    • Тобто, товар не ношений, не перешитий в ручну, не додаємо бирки з допомогою "лайфхаков" та інші хитрощі від недобросовісних покупців :))
    Обов'язково! Перевіряйте товар на поштовому відділенні "не відходячи від каси". Пошкоджені товари в домашніх умовах, після отримання посилки з відділення - поверненню не підлягають!
    Важлива інформація! Відповідальність за доставку товару і його збереження покладається на кур'єрську службу. Якщо ви помітили порушену цілісність пломби негайно звертайтеся до представника служби доставки. Якщо упаковка порвана або на ній є надриви, порізи, дірки, бруд - відразу ж складайте акт-претензію на адресу поштової служби. Акт псування товару стане достатньою підставою для вимоги відшкодування збитків.
    • Возврат средств за товар - осуществляется только после получения посылки и проверки товара в соответствии с требованиями к товару перечисленными выше. #На самом деле все не так страшно как звучит :)
    • Магазин оплачивает/компенсирует доставку/перевозку - только в случае брака - зафиксированного на почтовом отделении, в присутствии уполномоченного сотрудника. Перед отправкой магазин проверяет каждый товар на наличие брака, поэтому посылки поврежденные в домашних условиях после получения/вручения курьером - ВОЗВРАТУ НЕ ПОДЛЕЖАТ!
    • В інших випадках - вартість витрат за доставку/перевезення лягає на Покупця.
    Магазин надає достовірні, оригінальні фото, всі необхідні мірки для підбору розміру, детальні консультації щоб уникнути обмінів та інше.

    ПРОЦЕС ПОВЕРНЕННЯ:

    1. повертається товар повинен бути належної якості ― з усіма бирками, не ношений цілий і неушкоджений,
    2. потім покупець відправляє товар і оплачує вартість доставки
    3. магазин, при отриманні повернутого товару, складає акт отримання та перевірки товару з уповноваженим працівником поштового відділення. Не все так страшно як звучить :)
    4. тоді коли все в порядку, покупцеві повертається сплачена ним сума за товар. Кошти повертаються виключно на картку платника!
    5. якщо ж товар в неналежному стані, тоді він повертається назад покупцю, при цьому складається підтверджує акт працівником поштового відділення!

    Весь товар проверяется на наличие брака перед отправкой и соответствует фотографиям, возможно незначительное отличие по цвету ― из за вспышки фотоаппарата или передачи цветовой картинки монитором компьютера, Но это разница особо не заметна, претензий по цвету быть не может! Также, в случае обмена будьте готовы к тому что это весьма длительный процесс.

       Уважаемые Покупатели будьте внимательны при выборе размера! Не ленитесь перемерять ребенка или спрашивайте совета у менеджера, он с радостью поможет подобрать Вам необходимый размер, не предоставляйте нам лишние хлопоты, а себе лишние затраты.

    *Якщо Ви купуєте в нашому магазині, значить погоджуєтеся з умовами нашої роботи!

  • СПОСОБИ ДОСТАВКИ. ВАРТІСТЬ

    Доставка через:

    • Нова пошта ― оплата за доставку здійснюється покупцем на місці при отриманні.

    Вартість доставки залежить від об'ємного ваги посилки за тарифами "нової пошти". До цих цін, якщо посилка оцінюється понад 200грн (обов'язкова умова перевізника) вважається % від суми вартості, якщо менше 200грн тоді доставка буде дорівнює сумі за вагу.

    Якщо покупець, який бажає скористатися послугою післяплати, тоді вартість доставки подвоюється, так як Нова Пошта, залежно від суми/оцінки товару - додатково стягує % за перерахування коштів суми, що залишилася продавцю. Також, відправка післяплатою, здійснюється тільки після передоплати за замовлення в розмірі вартості двох доставок - детальніше у відповіді на питання "послуга післяплати, навіщо передоплата, плюси і мінуси".

    • Укрпошта - тільки роздрібні замовлення. Доставка Укрпоштою за 100% оплаті за товар на карту Приват Банку. Післяплатою, службою доставки, товар не відправляється.
    Обов'язково! В незалежності від способу відправлення! Перевіряйте товар на поштовому відділенні "не відходячи від каси". Пошкоджені товари в домашніх умовах, після забору посилки з поштового відділення - поверненню не підлягають.
    Важлива інформація! Відповідальність за доставку товару і його збереження покладається на кур'єрську службу. Якщо ви помітили порушену цілісність пломби негайно звертайтеся до представника служби доставки. Якщо упаковка порвана або на ній є надриви, порізи, дірки, бруд - відразу ж складайте акт-претензію на адресу поштової служби. Акт псування товару стане достатньою підставою для вимоги відшкодування збитків.

     

    *Якщо Ви купуєте в нашому магазині, значить погоджуєтеся з умовами нашої роботи!

  • ПОСЛУГА ПІСЛЯПЛАТИ, УМОВИ ВІДПРАВКИ МАГАЗИНОМ

    Відправка замовлень послугою Післяплати, на жаль здійснюється тільки Новою Поштою по передоплаті в розмірі вартості двох доставок. Оптові замовлення післяплатою - не відправляємо, тільки по 100% оплаті на карту банку.

    Основною і єдиною умовою для відправлення післяплатою, є передоплата в розмірі вартості двох доставок. На випадок відмови від посилки (не паркану з поштового відділення) передоплата не повертається, вона витрачається на компенсацію вартості доставки товару при відправці в Вашу сторону і при поверненні в нашу. Сподіваємося на Ваше розуміння!
    • Як вираховується сума передоплати яку потрібно внести?

    Сума однієї доставки буде залежати від ваги і оцінки посилки (детальніше у "Способи доставки та їх вартість").

    Наприклад, якщо Ви замовили 1 товар і він поміщається в кур'єрський пакет вагою 1кг - вартість доставки такої посилки 40грн + враховується 1% від вартості товару (оцінка посилки за умовами нової пошти, відправлення з післяплатою), тоді орієнтовна вартість буде близько 45-50грн. Значить передоплата за два доставки, по накладеного платежу Вашого замовлення, буде складати 80-100грн. Оцінити посилку по мінімуму, щоб не платити % - на жаль з допомогою цієї послуги не передбачено.

    • Скільки я заплачу за доставку і товар при отриманні посилки?

    Наприклад, якщо Ваша передплата була в розмірі 80 грн, а вартість Вашого замовлення 500грн, тоді за куплений товар ви доплатите лише 420грн, а точну вартість доставки Вам розрахують на місці. (500грн - 80грн передоплати=420грн залишилася сума доплати).

    • Коли я повинен забрати посилку, вислану післяплатою?

    З моменту прибуття вантажу на склад (Вам прийде смс з повідомленням), покупець зобов'язується забрати відправлення протягом 5 робочих днів. Після закінчення цього часу, буде здійснено повернення посилки магазину, так як далі, буде нараховуватися пеня за її зберігання. В такому випадку, внесена передоплата буде витрачена на оплату двох доставок (від нас до Вас і від Вас до нас). Це на випадок якщо посилку не забрали в термін чи здійснено відмову.

    Плюси і мінуси.

    Мінусом є дорога доставка, так як вона подвоюється, а в разі повної оплати Ви оплачуєте лише доставку в одну сторону. Плюсом те, що Ви можете перевірити замовлений Вами товар, і в разі якщо Вам щось не сподобається ― відмовитися від нього, але в цьому разі ви втрачаєте внесену Вами передоплату. З цього вибір за Вами і довірою до магазину.

    Дана передоплата - це страховка магазину від недобросовісних покупців, які не забирають посилки з поштового відділення (передумав, забув, купив в іншому магазині, поїхав у відрядження, замовлення зробила дитина і т. д). Вона покриває витрати за доставку в обидві сторони, при поверненні посилки магазину.

    Весь товар відповідає поданим фото, опис, мірками, ми допоможемо Вам підібрати відповідний розмір, проконсультуємо щоб уникнути непорозумінь і обмінів, що заощадить Ваші гроші на доставці і наш час.

    Обов'язково! В незалежності від способу відправлення! Перевіряйте товар на поштовому відділенні "не відходячи від каси". Пошкоджені товари в домашніх умовах, після забору посилки з поштового відділення - поверненню не підлягають.
    Важлива інформація! Відповідальність за доставку товару і його збереження покладається на кур'єрську службу. Якщо ви помітили порушену цілісність пломби негайно звертайтеся до представника служби доставки. Якщо упаковка порвана або на ній є надриви, порізи, дірки, бруд - відразу ж складайте акт-претензію на адресу поштової служби. Акт псування товару стане достатньою підставою для вимоги відшкодування збитків.

     

    *Якщо Ви купуєте в нашому магазині, значить погоджуєтеся з умовами нашої роботи! (Договір публічної оферти)

  • ЧОМУ ТАК ДЕШЕВО?

    Задоволені покупці та їхні діти – наша головна реклама!

    Наша компанія пропонує найкращу цінову політику та оперативне відвантаження замовлень, тим самим ми забезпечуємо собі постійний приплив нових клієнтів, які згодом рекомендують нас своїм друзям та знайомим. Це дозволяє нам суттєво економити на рекламі.

    Продаючи товари з невеликою націнкою, ми продаємо багато і швидко, а отже, отримуємо величезні знижки у виробника продукції, що дозволяє нам робити найбільш доступні ціни для наших дорогих покупців. Також не варто забувати, що на деякі категорії товарів, в обмежений період часу, може діяти промо-акція від виробника.

     

    Крім цього, у нашому інтернет-магазині все максимально автоматизовано, велика частина клієнтів самостійно формує замовлення на необхідні товарні позиції, що дозволяє скорочувати витрати на персонал.

     

  • ЯК ПРАВИЛЬНО ПІДІБРАТИ РОЗМІР, ЗРОБИТИ ВИМІРЮВАННЯ ДИТИНИ І НА ЩО ОРІЄНТУВАТИСЯ

    В першу чергу підбираючи розмір, орієнтуйтеся на зріст дитини, тільки потім на вік. Далі в описі кожної моделі є виміри, шукайте відповідний розмір наприклад 128-134см і переглядаєте по нашій таблиці чи підходять Вам дані заміри, Ви побачите які саме ми робили виміри і за якими точками, в описі також є фото як саме ми це робили, за якими точками, як ми ці точки позначаємо і малі поради як краще міряти.

     

    Не орієнтуйтеся виключно зростом дитини, оскільки модель може маломіряти або більшеміряти, не лінуйтеся поміряйте дитину або її одяг, щоб уникнути зайвих витрат при обміні з розміру на розмір. Ми намагаємося зробити все для того, щоб Ваша покупка в нашому магазині залишилася вдалою і радувала Вас і Вашого дитини. Наш менеджер завжди готовий допомогти Вам з підбором розміру! :)

     

    Якщо не знаєте як правильно заміряти дитини, дивіться за посиланням нижче - опис, позначення, картинки

    http://jj-shop.com.ua/a251518-yak-pravilno-zamryati.html

     

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner